No cure, no pay

Derfor gør vi det

inergia er drevet af at skabe værdi af din investering i kompetenceløft,
møder og innovationsprocesser.

Det gælder naturligvis også for de investeringer, du foretager hos os.

Vores garanti

Vi refunderer vores honorar, hvis den samlede gennemsnitlige
tilfredshed med ydelsen er under 80 %.

Det med småt kommer nu…

Ganske få betingelser

Hold markøren hen over feltet for at se mere...
For inergia:hverdag forudsætter vi minimum:

· 10 deltagere i forløbet
· 80 % af deltagerne svarer på evalueringen indenfor 5 arbejdsdage
Læs mere om inergia:hverdag
For inergia:møde konsulentydelser forudsætter vi minimum:
· 10 deltagere i forløbet
· 80 % af deltagerne svarer på evalueringen indenfor 5 arbejdsdage

For What Goes Up© applikationen forudsætter vi 4 udfyldte dagsordner, gennemførte møder og udfyldte referater
Læs mere om inergia:møde
For inergia:udvikling konsulentydelser forudsætter vi minimum:

· 10 deltagere i forløbet
· 80 % af deltagerne svarer på evalueringen indenfor 5 arbejdsdage
Læs mere om inergia:udvikling

Uddybende om...

Tillid

Tillid

Det siger næsten sig selv, at vores no cure, no pay garanti baserer sig på tillid. Vi forventer en ærlig besvarelse uden hensyntagen til garantien.

Beregning af score

Beregning af score

Overordnet baserer beregningerne sig på elektroniske spørgeskemaer som kunden udfylder.Typisk er der tale om 10-15 spørgsmål, der tager ~5 minutter at besvare. Vi spørger altid til, hvad opfattelsen af konsulentens formidlingskompetence er, evne til at lytte og viden om området.

Du får altid en grundig gennemgang af garantien inden aftaleindgåelse.